Ondersteuning op het gebied van IT.

Servicedesk & Local Support

Flexibel, sociaal, analytisch. Het zijn enkele trefwoorden die van toepassing zijn op onze servicedesk professionals. Vaak zijn zij het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor het verhelpen van IT gerelateerde problemen. Om klanten/collega’s op de werkvloer te kunnen ondersteunen op het gebied van IT is ook de nodige technische kennis van belang. Wij als 4-Rest weten dit met onze jarenlange ervaring als geen ander en investeren hierin volop. Elk opleidingstraject is bij ons volledig op maat gemaakt.

Taken & verantwoordelijkheden

De professionals vanuit 4-Rest hebben ervaring met veel verschillende taken & verantwoordelijkheden, zoals:

Incidenten (vragen en verzoeken) aannemen, registreren (ticketsystemen), analyseren, volgen en afhandelen.
Incidenten overdragen aan een (interne of externe) helpdesk of andere verantwoordelijke afdeling.
(Eind)gebruikers ondersteunen, telefonisch, per e-mail of instant messaging.
Procesmatig werken aan de hand van beschreven kaders en standaardbeschrijvingen (ITIL, Service Level Agreement, SLA).
Proces- en systeemverbeteringen voorstellen en doorvoeren.
Samenwerken met een team van servicedeskmedewerkers en systeem– en netwerkbeheerders.
Ondersteuning bieden bij en deelnemen aan ICT-projecten.
Beheren en onderhouden van informatiesystemen.
Beveiliging van kleine tot middelgrote netwerken.
Testprocedures opstellen en uitvoeren.

Heeft jouw organisatie extra capaciteit nodig op de servicedesk? Zoek je iemand die jouw medewerkers goed ondersteunt en snel kan beginnen? Onze servicedeskmedewerkers staan voor je klaar.